بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد
بیمه عمر و تامین آتیه |بیمه عمر و تامین هزینه تحصیل|بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان|بیمه عمر و مستمری بازنشستگان |بیمه عمر بیمه پاسارگاد,بیمه عمر و تامین آتیه,بیمه عمر و سرمایه گذاری,بیمه عمر و سپرده گذاری,خرید اینترنتی بیمه عمر,بیمه عمر,فروش اینترنتی بیمه عمر,استخدام بیمه پاسارگاد,تخفیف بیمه پاسارگاد,اخد نمایندگی بیمه پاسارگاد,بازاریابی اینترنتی بیمه عمر,مقالات آموزشی بازاریابی و فروش بیمه عمر,بیمه عمر وتامین هزینه تحصیل,بیمه عمر و تامین سرمایه گزاری,بیمه عمر فرزندان , بیمه زنان خانه دار, بیمه سرطان, بیمه سکته قلبی و مغزی,بیمه بازیگران,بیمه خبرنگاران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 21781
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

زندگی بدون تجربه ارزش زیستن و بدون بیمه آرامش خاطر ندارد


چاپ این صفحه

در صفحه پیش رو شما تعدادی از سوالات متداولی را که به وسیله بیمه شدگان و بازدیدکنندگان سایت پرسیده شده است ، به همراه پاسخ های آن مشاهده می کنید . لطفا پس از مطالعه کلیه سوالات ، در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید ، از فرم انتهای صفحه جهت ارسال پاسخ خود اقدام نمایید . کارشناسان بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود . (توجه داشته باشید که تکمیل نمودن موارد ستاره دار الزامی می باشد .)

پرسش و پاسخ

  1. author
    میعاد این سوال را پرسیده است :

    آیا خودم می توانم خودم را بیمه کنم یا حتما باید از سمت شرکت یا ارگانی بیمه بشوم؟

    1. author
      کارشناس بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد اینگونه پاسخ داده است :

      با سلام خدمت شما ، خوشحالیم که بیمه پاسارگاد را برای عقد قرارداد بیمه عمر و تامین آتیه خود انتخاب نموده اید و با کمال افتخار به حضور شما اعلام می داریم که در بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد این امکان برای کلیه افراد حقیقی فراهم شده است تا نسبت به عقد قرارداد مستقیم با شرکت بیمه اقدام نمایند و در این بین حضور کارفرما یا بیمه گذار حقوقی الزامی نمی باشد . آرزوی ما ، بهروزی و سلامتی شماست . . .

  2. author
    عارف این سوال را پرسیده است :

    با سلام و خسته نباشید ، لطفا بفرمایید منظور از مستمری ماهانه چیست؟ مگر اینطور نیست که پس از پایان قرارداد بیمه عمر ، اندوخته ریاضی حاصل از مشارکت در منافع به صورت یکجا پرداخت می شود؟

    1. author
      کارشناس بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد اینگونه پاسخ داده است :

      ضمن سلام خرسندیم که سامانه اینترنتی بازاریابی و فروش اینترنتی بیمه پاسارگاد را برای یافتن پاسخ خود انتخاب نموده اید . باید خدمت شما دوست بزرگوار عرض کنیم که در انتهای قرارداد ، بیمه شده یا ذی نفع مشخص شده توسط بیمه گذر می توانند مبلغ اندوخته ریاضی خود را به یکی از روش های زیر دریافت نمایند : در روش اول کل مبلغ اندوخته ریاضی به صورت یکجا و طبق فرمایش جنابعالی به بیمه شده یا ذی نفعان وی پرداخت می گردد . در روش دوم ، سود حاصل از قرارداد بیمه عمر (اندوخته پایانی بیمه) به خواست بیمه شده و طی مدت محدود (مثلا یک سال یا مثلا 5 سال) به صورت مستمری ماهیانه به وی پرداخت می شود . اما روش سوم بدین صورت است که پس از اتمام قرارداد ، اندوخته ریاضی بیمه عمر در نزد شرکت بیمه پاسارگاد به جهت سرمایه گذاری ، سپرده می شود و شرکت بیمه پاسارگاد متعهد می شود که به صورت مادام العمر به بیمه شده مستمری ماهیانه پرداخت کند . همچنین پس از فوت وی ، کل مبلغ اندوخته شده به وراث قانونی بیمه شده تعلق می گیرد . سلامت و پیروز باشید . . .

  3. author
    معصومه این سوال را پرسیده است :

    آیا کسانی که بیمه عمر دارند ، هنگام بیمه کردن خودروی خود از تخفیف خاصی برخوردار می شوند؟

    1. author
      کارشناس بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد اینگونه پاسخ داده است :

      ضمن سلام و عرض ادب به اطلاع شما هم وطن گرامی می رسانیم که این امکان برای کلیه بیمه شدگان وجود دارد تا از 10 درصد تخفیف در بیمه نامه های شخص ثالث و از 15 درصد تخفیف در بیمه نامه های بدنه اتومبیل خود برخوردار شوند . شایان ذکر است در تعداد استفاده از این تخفیفات محدودیتی وجود ندارد و بیمه شده می تواتد به تعداد دلخواه از این طرح های تخفیفی بیمه پاسارگاد استفاده نماید .

  4. author
    رضا این سوال را پرسیده است :

    حداقل سابقه بيمه براي دريافت مستمري چند سال است؟

    1. author
      کارشناس بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد اینگونه پاسخ داده است :

      با سلام و درود . در شرکت بیمه پاسارگاد کلیه بیمه شدگان پس از اتمام قرارداد بیمه عمر قادر خواهند بود از امکان مستمری ماهیانه برخوردار شوند . سلامت و موفق باشید . . .

  5. author
    مهدیس این سوال را پرسیده است :

    سلام روزتون بخير! بعد از صدور بيمه نامه از چه تاريخي تحت پوشش هستيم؟

    1. author
      کارشناس بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد اینگونه پاسخ داده است :

      با سلام و درود خدمت شما . در قوانین بیمه زمانی پوشش های بیمه ای فعال می شوند که علاوه بر عقد قرارداد ، بیمه گذار حق بیمه خود را نیز پرداخت کرده باشد . در بیمه عمر نیز شما به دلیل اینکه مبلغ اولین قسط خود را همراه با پرسش نامه پرداخت می نمایید ، از زمان صدور بیمه نامه تحت پوشش بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد قرار خواهید گرفت . سلامت و پیروز باشید .

      با ما تماس بگیرید:09192301980


      تماس با ما


برچسب‌ها: ,
نوشته شده در تاريخ توسط مهدی اسدپور
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است
  • آریس موب
  • پول فا